20/11/15

ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΔΙΑΚΟΝΟΥ & ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ

Από την περασμένη Κυριακή, 8 Νοεμβρίου 2015, ένας νέος κληρικός προστέθηκε στην ιερατική οικογένεια της ιεράς Μητροπόλεως Καρπενησίου. Πρόκειται για τον νέο Πρεσβύτερο π. Δημήτριο Μώκα απόφοιτο της Εκκλησιαστικής Σχολής Λαμίας και πτυχιούχο της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας και της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Ο νέος κληρικός της Ιεράς Μητροπόλεως Καρπενησίου, είναι έγγαμος, γιός του Ιερέως Αθανασίου Μώκα και πνευματικό παιδί του Πανοσιολογιότατου Αρχιμανδρίτη π. Σπυρίδωνα Κατραμάδου, Γραμματέως της Συνοδικής Επιτροπής Προσκυνηματικών Περιηγήσεων.










Τον π. Δημήτριο χειροτόνησε Διάκονο, την Κυριακή 8 Νοεμβρίου, στον Καθεδρικό Ι.Ν. της Αγίας Τριάδος Καρπενησίου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ.κ. Νικόλαος, μετά από παράκληση του συνωνύμου Επιχωρίου Επισκόπου, που αναρρώνει, μέσα σε φορτισμένο συγκινησιακά κλίμα, παρουσία της συζύγου του Ολυμπίας, των σεβαστών γονέων του, συγγενών, φίλων, και συγχωριανών που άπαντες του ευχήθηκαν ΑΞΙΟΣ.
«Ευχηθείτε και προσευχηθείτε Σεβασμιώτατε, Άγιε Φθιώτιδος εις τον Δωρεοδότην Θεόν, ώστε ἡ «Θεία Χάρις, ἡ τα ασθενή θεραπεύουσα και τα ελλείποντα αναπληρούσα» να με καταστήσει άξιον λειτουργόν του ιερού θυσιαστηρίου του Υψίστου Θεού», τόνισε στον χειροτονητήριο λόγο του ο νέος Διάκονος και συνέχισε, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του τόσο στον επιχώριο Επίσκοπο, όσο και στον Γέροντά του, αναφέροντας χαρακτηριστικά.

«Αυτή την κορυφαία στιγμή της ζωής μου επιτρέψατέ μου Άγιε Δέσποτα να ευχαριστήσω, τον σεπτό Ποιμενάρχη μας, τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καρπενησίου κ.κ. Νικόλαο. Θα ήθελα ενώπιον πάντων, να ευχαριστήσω εκ βάθους καρδίας τον πολιό γέροντα  Επίσκοπό μας, για την ειλικρινή αγάπη με την οποία με περιέβαλε από την πρώτη στιγμή που με γνώρισε. Τον εμπνευσμένο εργάτη του ευαγγελίου, τον γεωργήσαντα αξίως την Εκκλησία της Ιεράς Μητροπόλεως Καρπενησίου, τον ακάματο οραματιστή της ζώσης Εκκλησίας που σφράγισε με την συνετή και ευλογητή παρουσία του, την ποιμαντική αγωνία του και την άοκνη φροντίδα του την ιστορία της Μητροπόλεως μας, αυτόν το ευλογημένο Πνευματικό πατέρα όλων μας, δεσμεύομε ενώπιόν σας να μην τον απογοητεύσω ποτέ. 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πνευματικό μου πατέρα, τον Πανοσιολογιότατο Αρχιμανδρίτη π. Σπυρίδωνα Κατραμάδο, Γραμματέα της Συνοδικής Επιτροπής Προσκυνηματικών Περιηγήσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο οποίος με αγάπη πολλή και υπομονή με καθοδηγεί και με στηρίζει πνευματικά, με αναπαύει στο πετραχήλι του κάθε φορά, που κάτι με βαραίνει ή με προβληματίζει  και είναι πάντα κοντά σε μένα και την σύζυγό μου Ολυμπία για κάθε μας πνευματική ανάγκη. Η παρουσία στη ζωή μου αποτελεί θεία δωρεά. Η ευλογημένη προτροπή του και η από καρδιάς έκφραση της εμπιστοσύνης του σε μένα με παρακίνησαν να αποφασίσω οριστικά την στροφή  μου προς τον ιερό κλήρο. Τον ευχαριστώ από την καρδιά μου για την πνευματική του φροντίδα και την επαγρύπνιση και τον παρακαλώ να εύχεται για μένα. Δυστυχώς, σοβαροί λόγοι, πέραν της θελήσεώς του δεν του επέτρεψαν να είναι σήμερα κοντά μου, είναι όμως μαζί μας νοερά συμπροσευχόμενος.
Επιτρέψατέ μου, να ευχαριστήσω από καρδιάς την αγαπημένη μου σύζυγό  Ολυμπία, η οποία ενστερνίστηκε πλήρως την επιθυμία μου για την Ιερωσύνη και δέχθηκε με θείο ζήλο και αυταπάρνηση  να σηκώσει μαζί μου αυτόν τον σταυρό  και να  βαδίσει μαζί  μου «την οδόν την στενήν».
Ευχαριστώ ολόψυχα τους αναθρέψαντας γονείς μου τον πατέρα μου, τον σεβαστό μου παπα Θανάση και την αγαπημένη μου μητέρα Ευαγγελία.  Τους αδελφούς μου και τις οικογένειές τους και τους λοιπούς συγγενείς μου για την κατανόηση και την στήριξη, που έδειξαν στην απόφαση μου και εύχομαι κάθε βοήθεια και ευλογία παρά Θεού.
Ιδιαιτέρως οφείλω να ευχαριστήσω τον Αρχιερατικό Επίτροπο Αγραίων,   τον πολυφίλητο πατέρα Ευάγγελο Φεγγούλη, για την αγάπη, την υπομονή και την συγκατάβαση με τις οποίες με περιέθαλψε, καθώς και για την εμπιστοσύνη του προς το πρόσωπό μου».

Τις πατρικές συμβουλές και νουθεσίες, «να εργασθεί με ζήλο για να επιτύχει στο έργο του», έδωσε ο Άγιος Φθιώτιδος, τονίζοντας στον νεοχειροτονηθέντα,  πως «η αποστολή του Ιερέως σήμερα, γίνεται πιο δύσκολη λόγω των πολλών προκλήσεων». «Ο ιερεύς καλείται παιδί μου», είπε στον π. Δημήτριο, ο κ.κ. Νικόλαος, «μέσα στην πολύθρηνη πολυλογία και πολυφωνία του κόσμου να μεταδώσει τον θείο λόγο, τον οποίο έχουν ανάγκη οι άνθρωποι της σημερινής εποχής. Γι’ αυτό χρειάζεται επαγρύπνηση, επιμονή στον καθημερινό πνευματικό αγώνα και πίστη στο έλεος του Πανοικτίρμονος Θεού» κατέληξε.  
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ο νέος Διάκονος με την Διακόνισσα Ολυμπία, συνοδευόμενοι από τον Αρχιερατικό Αγραίων, και εφημέριό μας π. Ευάγγελο Φεγγούλη
 επισκέφτηκαν τον Σεπτό Ποιμενάρχη της Ι.Μ. Καρπενησίου κ.κ. Νικόλαο, στην Ιερά Μονή Προυσού, όπου υπέβαλαν τα σέβη τους, λαμβάνοντας από τον Άγιο Καρπενησίου, τις πατρικές ευχές για καλή διακονία.
Την επομένη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015, εορτή του Αγίου Νεκταρίου, στον Πανηγυρίζοντα ομώνυμο Ιερό Ναό της Λαμίας, από τον Άγιο Φθιώτιδος, παρουσία του Ευρυτάνα Καθηγουμένου της Ι.Μ. Αγάθωνος π. Δαμασκηνού Ζαχαράκη, άλλων κληρικών, συγγενών και μεταξύ αυτών και του Δημάρχου Αγράφων Θ. Μπαμπαλή, ετελέσθη η χειροτονία του π. Δημητρίου εις Πρεσβύτερον.
Η χειροτονία του π. Δημητρίου είναι μια ξεχωριστή ευλογία του Θεού για τη Μητρόπολή Καρπενησίου και ιδιαιτέρως για την Ενορία του Αγίου Γεωργίου Τοπολιάνων, της οποίας θα είναι εφημέριος. Το ήθος, τα χαρίσματα και οι καλές σπουδές του νέου κληρικού εγγυώνται ότι θα αναδειχθεί, χάριτι Κυρίου, σε ένα λαμπρό ιερωμένο και άξιο εργάτη της τοπικής Εκκλησίας μας.         ΑΞΙΟΣ.