14/3/20

ΝΕΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟΝ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΚΡΕΝΤΗΣ


Αγαπητοί μου αδελφοί
Λόγω των ειδικών συνθηκών που επικρατούν και στην πατρίδα μας, αλλά και της οικειοθελούς αυτοαπομόνωσης μου στην ιερατική μου κατοικία, για μια ακόμη φορά επικοινωνώ μαζί σας, μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα της Ενορίας μας, πρώτα για να σας ευχηθώ καλή δύναμη και δεύτερον για να καταθέσω στην αγάπη σας κάποιες ταπεινές σκέψεις μου.

Κατά την διάρκεια της παρουσίας μου στους Αγίους Τόπους, πέραν της ευλογίας που έλαβα, μου δόθηκε η ευκαιρία να συναντηθώ με σοφούς Αγιοταφήτες Πατέρες και να κουβεντιάσω μαζί τους το μέγιστο αυτό θέμα με την εξάπλωση του κορωνοϊου σε όλο τον κόσμο.
Όλοι μου μίλησαν για μια μεγάλη δοκιμασία που θα περάσει όλος ο κόσμος και θα προκαλέσει μεγάλο σοκ παγκοσμίως και ένας εξ  αυτών, σπουδαία πνευματική προσωπικότητα, μου είπε: «Παπά μου, ότι συμβαίνει γύρω μας, είναι αποτέλεσμα της αποστασίας του ανθρώπου από το Θεό. Αυτού του ανθρώπου που έβγαλε τον Χριστό από την ζωή του, που απομακρύνθηκε από την λατρευτική ζωή της εκκλησίας μας, που προσπάθησε να περάσει το αφύσικο ως φυσικό κάνοντας το άσπρο – μαύρο και το μαύρο – άσπρο». «Ωστόσο», μου είπε συνεχίζοντας «και αυτή η δοκιμασία , που θα μας ταρακουνήσει για τα καλά, θα περάσει και θα φύγει». «Το θέμα όμως είναι παπά μου», τόνισε ο σεβάσμιος αυτός Γέροντας που στο πετραχήλι του βρίσκουν πάρα πολλές ψυχές ανακούφιση, «είναι αν θα πάρουμε το μήνυμα, ότι πρέπει να επιστρέψουμε κοντά Του, σε Αυτόν που είναι το Φως και η Ζωή».
Από μας λοιπόν εξαρτάτε αδελφοί μου, αν θα πάρουμε αυτές τις τόσο σημαντικές αποφάσεις στη ζωή μας, γιατί τα περιθώρια έχουν στενέψει…
Αγαπητοί μου, πολλές φορές στα 14 χρόνια που βρίσκομαι κοντά σας, έκανα ιδιαίτερες αναφορές στις ομιλίες μου, στα υψηλά ποσοστά της πνευματικής παραβατικότητας μας, ζητώντας εναγωνίως την άμεση επιστροφή μας στην εν Χριστώ ζωή.
Τώρα που η απειλή του κορωνοϊου χτύπησε την πόρτα μας και ο ιός του πανικού μας έχει τρομοκρατήσει, ήλθε η ώρα να δούμε την νέα διαμορφωμένη κατάσταση, με ηρεμία και ψυχραιμία. Η επιστήμη είναι εδώ και όπως σε πολλές άλλες περιπτώσεις σε αντίστοιχες «επισκέψεις» των ιών του AIDS, της ηπατίτιδας, της γρίπης των πουλερικών, των χοίρων κλπ., βρήκε τον τρόπο να τους αντιμετωπίσει, έτσι και τώρα, θα βρει τη λύση και μάλιστα πολύ σύντομα, για να απαλλαγούμε από τον φόβο και κυρίως από τον φόβο του θανάτου που μοιραία συνδέεται με κάθε ασθένεια που μπορεί να μας οδηγήσει στο τέλος της ζωής.  
Η Επιστήμη λοιπόν θα κάνει το χρέος της, η Πολιτεία πήρε σοφά και άκρως όπως φαίνεται αποτελεσματικά μέτρα, η Εκκλησία μας, μας συμβουλεύει με υπευθυνότητα και σοβαρότητα και απομένει σε μας να τηρήσουμε τους κανόνες με ευλάβεια και τάξη.
Η Πολιτεία και οι ειδικοί Επιστήμονες μας θέλουν αυτό το κρίσιμο χρονικό διάστημα στα σπίτια μας για να προφυλαχθούμε και να προφυλάξουμε τους γύρω μας από τον ιό και αυτό θα πρέπει να το κάνουμε άνευ αντιρρήσεων.
Όσον αφορά την συμμετοχή μας στις Ιερές Ακολουθίες, θα περιμένουμε αδελφοί μου τις σαφείς οδηγίες της Διοικούσας Εκκλησίας μας και του Σεπτού Ποιμενάρχη μας, μετά τις αποφάσεις που θα πάρει η ΔΙΣ την ερχόμενη Δευτέρα 16 Μαρτίου, όπου θα συνεδριάσει εκτάκτως για το μείζον αυτό θέμα.
Όμως όπως και να έχει, είναι ευκαιρία να μείνουμε περισσότερο χρόνο με τους δικούς μας ανθρώπους, να ανάψουμε το καντηλάκι στο προσκυνητάρι μας, να θυμιάσουμε το σπιτικό μας, να προσευχηθούμε, να συζητήσουμε, να πάμε στους κήπους μας, να περπατήσουμε στο πανέμορφο χωριό μας και να δούμε αντί για ειδήσεις, παλιές καλές Ελληνικές ταινίες που θα μας κάνουν να χαμογελάσουμε.
Επίσης θα ήθελα να αναφερθώ και για όσα ακούγονται και λέγονται το τελευταίο διάστημα και για την Θεία Κοινωνία. Αδελφοί μου μην ανησυχείτε καθότι τα πορίσματα 21 αιώνων έδειξαν στην πράξη, ότι ουδέποτε ΚΑΝΕΝΑΣ μα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μολύνθηκε δια της Μεταλήψεως του Σώματος και του Αίματος του Κυρίου μας.
Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο στο διάβα του χρόνου δεν θα υπήρχαν Χριστιανοί επί γης, θα είχαν ήδη εξαφανισθεί πολύ νωρίς από τα πολύ σοβαρότερα, λοιμώδη νοσήματα, που έπληξαν κατά καιρούς την ανθρωπότητα, δεν θα υπήρχαν, επίσης, διάκονοι και ιερείς, οι οποίοι καταλύουν το εναπομείναν της Θείας Κοινωνίας με την ίδια Λαβίδα με την οποία κοινώνησαν πιστοί κάθε ηλικίας, χωρίς προηγουμένως να τους ζητηθεί Πιστοποιητικό Υγείας!
Στα 31 χρόνια που με αξίωσε ο Πανάγαθος Θεός να ιερουργώ των Αχράντων και Φρικτών Μυστηρίων Του, έχω ζήσει συγκλονιστικές στιγμές του θαύματος της Θείας Κοινωνίας και μάλιστα εδώ στην Κρέντη με συγκεκριμένους μακαριστούς συγχωριανούς μας, οι οποίοι βαριά ασθενείς στο σπίτι τους, με περίμεναν με λαχτάρα να τους κοινωνήσω και όταν ελάμβαναν μετά φόβου, πίστεως και αγάπης το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου μας, έκλειναν τα μάτια τους με το πρόσωπό τους να λάμπει γεμάτο ευτυχία!
Κλείνω την μικρή μου αυτή αναφορά με τα σοφά λόγια του Σεπτού Ποιμενάρχη μας, ο οποίος μας προτρέπει «να πάρουμε όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας κατά του ιού και να πορευτούμε αυτό το διάστημα, ήρεμα με προσευχή και προσοχή, χωρίς ακρότητες και πανικό».
Τέλος και όσον αφορά την αναξιότητά μου, αδελφοί μου σας ενημερώνω για μια ακόμη φορά υπεύθυνα, ότι χαίρω άκρας υγείας, χωρίς να παρουσιάσω κανένα σύμπτωμα του ιού όλο αυτό το διάστημα, όπως και η θυγατέρα μου Χριστίνα, που ήταν μαζί μου στην Αγία Γη, αναμένοντας να περάσουν και οι υπόλοιπες μέρες για να επιστρέψω στα ιερατικά μου καθήκοντα, να γυρίσει η πρεσβυτέρα και η μικρή μας κόρη στο σπίτι, να επανέλθει η ζωή μου στην καθημερινότητα του χωριού μας.
Θέλω να ξέρετε ότι από την πλευρά μου, τηρήθηκαν με υπευθυνότητα όλοι οι κανόνες υγιεινής τόσο στους Αγίους Τόπους όπου οι έλεγχοι ήταν υψηλού επιπέδου όσο και κατά την επιστροφή μου, με την οικειοθελή επίσκεψή μας στο Νοσοκομείο ΣΩΤΗΡΙΑ και στη συνέχεια με την παραμονή μου στο σπίτι, ακολουθώντας κατά γράμμα τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και επικοινωνώντας καθημερινά με τον Διοικητή του Νοσοκομείου Καρπενησίου.
Την επόμενη Παρασκευή 20 Μαρτίου, πρώτα ο Θεός, 15 μέρες μετά την επιστροφή μου από τους Αγίους Τόπους, επιστρέφω στην κανονικότητα της ιερατικής μου ζωής, με την σιγουριά, βάσει και της ιατρικής γνωμάτευσης, ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα υγείας που να σχετίζεται με τον ιό, ευχόμενος από καρδίας τούτη η περίεργη γρίπη να μην φτάσει ποτέ στον τόπο μας και να πάει όπως έλεγαν και οι παλιότεροι, μακριά, πολύ μακριά, «στα κούτσουρα και στα λιθάρια».
Για ότι νεότερο θα σας ενημερώσω άμεσα και υπεύθυνα όπως πάντα. Για τα όσα ανακριβή ακούστηκαν για το πρόσωπό μου, ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ... 
Σας έχω συνεχώς όλους στην προσευχή μου, τελώντας κατ΄ οίκον τις ιερές ακολουθίες του νυχθημέρου.
Μετά πατρικών ευχών
Ο ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ ΣΑΣ
Π. Ευάγγελος