10/10/16

ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΓΕΜΑΤΗ ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΜΑΣ - 1η ΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

Την καλύτερη προσκυνηματική εκδρομή των τελευταίων χρόνων, πραγματοποίησε το περασμένο Σαββατοκύριακο 8 και 9 Οκτωβρίου 2016, η Ενορίας μας, με την συμμετοχή και αδελφών από γειτονικές Ενορίες. Κύριο προσκύνημα η Αίγινα και ο Άγιος Νεκτάριος, αλλά και άλλα προσκυνήματα και αξιοθέατα, τόσο στα νησιά του Αργοσαρωνικού που περιδιαβήκαμε με κρουαζιερόπλοιο όσο και στην περιοχή της Αθήνας.

Το ξεκίνημα της αξέχαστης, όπως εξελίχθηκε εκδρομής, έγινε στις 1 π.μ. του Σαββάτου 8 Οκτωβρίου 2016, από την πλατεία της Κρέντης, με τον πούλμαν του Γιάννη Μπλατζούκα από το Αγρίνιο TOYRS. Στις 7 π.μ. φτάσαμε στην Μαρίνα Φλοίσβου, στον Πειραιά, και επιβιβαστήκαμε στο κρουαζιερόπλοιο ANNA MAROU, της ΥΔΡΑΪΚΗΣ, για την προγραμματισμένη μονοήμερη κρουαζιέρα στα νησιά του Αργοσαρωνικού, με πρώτη στάση στην Ύδρα, μετά στον Πόρο και τελευταία στην Αίγινα για το προσκύνημά μας στον Άγιο Νεκτάριο.
Γύρω στις 11 π.μ. το ANNA MAROU, έπιασε λιμάνι στην ιστορική Ύδρα και μεις ξεκινήσαμε την βόλτα στο λιμάνι και στα σοκάκια της και αργότερα οι περισσότεροι του γκρουπ. καθίσαμε στο καφέ – ρεστοράν του Τάσου, όπου εργάζεται ο Αγιατριαδίτης Γιάννης Ντάσιος, (ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ ΜΑΣ).
Μετά από 2ωρη περίπου παραμονή στην γενέτειρα του Ανδρέα Μιαούλη, του Κουντουριώτη, του Κριεζή, και πολλών άλλων σπουδαίων και επιφανών ανδρών του γένους, επιβιβαστήκαμε και πάλι στο πλοίο για τον επόμενο σταθμό μας, τον Πόρο. Μπαίνοντας παρακαθίσαμε στο πλούσιο γεύμα και ταυτόχρονα μοιραστήκαμε ευχάριστες στιγμές διασκέδασης από το ζωντανό συγκρότημα του Κρουαζιερόπλοιου. Κέφι, γλέντι χορός απ΄ όλους της παρέας, μέχρι την επόμενη στάση μας στον πανέμορφο Πόρο, όπου γύρω στις 2 μ.μ.
Ένα δροσερό παγωτό και μια βόλτα στην μικρή παραλιακή του Πόρου, με φόντο τον απέναντι Γαλατά, ήταν ότι έπρεπε για όλο το γκρούπ, κατά την παραμονή μας, στο νησί.
Στις 3 μ.μ. μπήκαμε και πάλι στο ANNA MAROU και στις 4 μ.μ. φτάσαμε στο λιμάνι της Αίγινας και από κει με λεωφορείο στο Προσκύνημα του Αγίου Νεκταρίου. Πρώτα προσκυνήσαμε τον Άγιο και Προστάτη μας και στη συνέχεια τελέσαμε Παράκληση στο τάφο του. Πήραμε ευλογία λαδάκι και αγίασμα και στη συνέχεια κατεβήκαμε στον Περικαλλή νέο Ναό του Αγίου, που είναι πιο κάτω όπως προσκυνήσαμε το χέρι του Αγίου και τελέσαμε κι εκεί παράκληση, δέηση.
Στις 6 μ.μ. επιστρέψαμε στο λιμάνι, επιβιβαστήκαμε στο Κρουαζιερόπλοιο για την επιστροφή μας στον Πειραιά, μια επιστροφή, που συνδυάστηκε με κέφι, χορό και γλέντι που κράτησε μέχρι να πιάσουμε λιμάνι.
Ήταν μια υπέροχη, ευλογημένη, μοναδική μέρα για όλους μας. Φτάνοντας στην Αθήνα, καταλύσαμε σε Ξενοδοχείο στο Κέντρο, για ξεκούραση ενόψει της επόμενης μέρας που ήταν εξίσου υπέροχη από κάθε πλευρά.

Που πήγαμε και πως περάσαμε την Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016 στην Αθήνα, θα αναφερθούμε στη συνέχεια.