22/10/14

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η 2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ- ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΛΕΒΗ -ΚΕΦΑΛΑΡΙ -ΑΡΓΟΣ –ΝΑΥΠΛΙΟ

Με επιτυχία και με αθρόα συμμετοχή των ενοριτών της ενορίας μας, πραγματοποιήθηκε η προσκηνυματική εκδρομή στην Αγία Θεοδώρα της Μεγαλόπολης και στην Ιερά Μονή Μαλεβής, το διήμερο18-19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014
 ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΝΑΟΥ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΑΠΟ ΡΙΖΕΣ ΔΕΝΔΡΩΝ
 ΤΑ 17 ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΕΝΔΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΚΕΠΗ ΤΟΥ ΝΑΟΥ
            ΛΙΓΟ ΑΓΙΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΟ
                              ΚΡΕΝΤΙΩΤΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΑΣ
                                      ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΝΑΟ
                                         ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΤΗΣ ΒΑΣΤΑΣ

ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΎΝΗΜΑ
 Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΠΠΑΣ Η Κ. ΣΟΦΙΑ, Η Κ. ΜΑΡΑΓΑΡΙΤΑ ΜΑΚΚΑ Η Κ. Β. ΒΟΥΡΤΣΑ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΛΑΠΠΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ
 Η ΛΙΤΣΑ ΤΣΙΓΑΡΙΔΑ, Η ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΑΚΚΑ, Η ΑΡΕΤΗ ΤΣΕΤΣΟΥ ΚΑΙ Η ΕΛΕΝΑ

ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ ΚΕΦΙ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ
                       ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΓΛΕΝΤΙ
                          ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΄ΣΤΟ ΧΟΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΙ ΜΑΣ
 ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΟΛΩΝ ΜΕ ΚΑΛΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΤΣΙΓΑΡΙΔΑ, ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΛΑΠΠΑ, ΤΟΝ Γ. ΜΑΚΚΑ, ΤΟΝ ΧΡ. ΜΑΚΚΑ, ΤΗΝ ΑΓΑΘΗ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ, ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΡΟΥ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΣΚΛΑΠΑΝΗ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ

Η ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΑΚΚΑ, Η ΛΙΤΣΑ ΒΟΥΡΤΣΑ, Η ΑΡΕΤΗ ΤΣΕΤΣΟΥ, Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΑΚΚΑ, Η ΝΤΙΝΑ ΒΟΥΡΤΣΑ ΚΑΙ Ο ΘΝΑΣΑΚΗΣ ΣΤΟ ΧΟΡΟ
 Ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ Η ΚΟΥΣΤΩΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ
Το πούλμαν, παρά το μικρό προβληματάκι που δημιουργήθηκε με τις ασφάλειες, αναχώρησε από την πλατεία της Κρέντης στις 6,40 π.μ. με πρώτο σταθμό για καφέ και λίγη ξεκούραση στο Αγρίνιο.
Η συνέχεια κουραστική μέχρι το προσκύνημα της Αγίας Θεοδώρας, όπου φτάσαμε γύρω στις 3 μ.μ. Εκεί προσκυνήσαμε θαυμάσαμε τον ξεχωριστό Ναό της Αγίας Θεοδώρας, το μοναδικό θαύμα της φύσης που βρίσκεται μέσα στο νερό και στην οροφή του δεσπόζουν 17 δένδρα. Μετά το προσκύνημα, τελέσαμε Παράκληση στην Αγία και στη συνέχεια μετακινηθήκαμε στο παρακείμενο εξοχικό κέντρο, όπου και γευματίσαμε.
Μετά το φαγητό επιβιβαστήκαμε εκ νέου στο πούλμαν, και διασχίζοντας το γραφικό χωριό Αγ. Πέτρος, φτάσουμε γύρω στις 7.30 μ.μ. στη Ιερά Μονή Παναγίας Μαλεβής όπου φυλάσσεται η θαυματουργή εικόνα του Ευαγγελιστή Λουκά που αναβλύζει Άγιο Μύρο και διανυχτερεύσαμε στους ξενώνες της Μονής.

Το πρωί της Κυριακής 19 Οκτωβρίου 2014, εκκλησιαστήκαμε στην Ιερά Μονή Μαλεβής και μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, στην οποία έλαβαν μέρος ο εφημέριός μας και ο π. Νικόλαος, αναχωρήσαμε και δια μέσω του Άστρους Κυνουρίας, φτάσαμε στο Άργος και στον Ιερό Ναό του Αγίου Πέτρου του Αργίου, όπου προσκυνήσαμε τα ιερά λείψανα του Αγίου και τελέσαμε Δέηση. Εκεί ξεναγηθήκαμε από τον εφημέριο του Ναού και Πρόεδρο του ΙΣΚΕ, αδελφικό φίλο του εφημερίου μας και στην συνέχεια επισκεφτήκαμε το Ναό της Ζωοδόχου Πηγής στο Κεφαλάρι Άργους, όπου ξεναγηθήκαμε στο Ναό και στο σπήλαιο από τον εφημέριο π. Μιχάλη, έτερο εν χριστώ αδελφό του εφημερίου μας και προσκυνήσαμε την Αργυρόδετη εικόνα της Παναγίας που είναι αφιέρωμα του Θ. Κολοκοτρώνη και ακολούθησε γεύμα σε ταβέρνα της περιοχής. Στις 4,30 μ.μ. πήγαμε για καφέ στο Ναύπλιο και το απόγευμα πήραμε το δρόμο της επιστροφής για το χωριό, όπου και φτάσαμε γύρω στις 11,30 μ.μ.

Σε γενικές γραμμές και οι 50 συμμετέχοντες στην εκδρομή έμειναν ευχαριστημένοι. Ξεχωριστή η ευλογία, τόσο στο προσκύνημα της Αγίας Θεοδώρας, όσο και αυτό στην Μεγαλόχαρη, στο Μοναστήρι της Μαλεβής. Τεράστια, αβραμιαία η φιλοξενία του Παπα - Γιώργη και του Παπα – Μιχάλη στο Άργος και αξέχαστο θα μείνει σε όλους το γλεντάκι στην ταβέρνα στο Κεφαλάρι. Πολύ πείραγμα έπεσε στη γαλαρία στο πούλμαν από τον Γιώργο και την παρέα του (Βαγγέλης, Κώστας, Χρυσόστομος κλπ) και φόβητρο το ροχαλητό για κάποιους, που ακόμα φωνάζουν...
Άψογος ο οδηγός, καλή η ενημέρωση και τα ανέκδοτα και γενικά όλα ήταν υπέροχα, ευλογημένα. Ελπίζουμε και στην επόμενη εκδρομή μας που θα γίνει στην Αίγινα, στον Άγιο Νεκτάριο, να περάσουμε εξίσου καλά.